Profiteer van 10% extra korting op je 1e online bestelling met code: PRO10
1 item toegevoegd je winkelmandje We konden het niet aan je winkelmandje toevoegen, we hebben momenteel maar 1 van dit item in stock

VEELGESTELDE VRAGEN

Account
Hoe maak ik een account aan?

Om te winkelen op de Pro-Duo-website heb je een professionele account nodig. U kan zich aanmelden voor een online account door op de link" Mijn account "

te klikken bovenaan en onderaan elke pagina en we begeleiden je door het proces. We hebben alleen een bewijs nodig dat je een professionele kapper, schoonheidsspecialiste of student bent in desbetreffend gebied.
Als u een professionele klant bent, wordt uw account actief na validatie van uw bewijs door onze klantenservice.

Hoe kan ik een account aanmaken als student in haar- en beauty branche?

Je volgt dezelfde stappen om een account aan te maken maar voor je bewijs hebben we een (inschrijvings) formulier nodig waarop je naam en je studiegebied staat.

Ik heb een professionele Pro-Duo kaart omdat ik in de winkels shop - moet ik ook nog een online account aanmaken?

Als je ons je e-mailadres hebt gegeven om je professionele kaart in te stellen, dan heb je al een online account bij ons, maar je moet op de link Mijn wachtwoord opnieuw instellen klikken om je online wachtwoord in te stellen - dan ben je klaar winkelen!

Als je je e-mailadres niet eerder hebt opgegeven of als je na een paar minuten geen nieuw wachtwoord hebt ontvangen (controleer je spam), neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040/744.05.98.
Dan activeren we handmatig uw online account.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten - Wat moet ik doen?

Op dezelfde plaats waar u gewoonlijk uw inloggegevens invoert, klikt u op "wachtwoord vergeten" en u kunt het opnieuw instellen.

Hoe update ik mijn persoonlijke gegevens?

In "Mijn account" vindt u een sectie genaamd "Mijn gegevens beheren" waar u al uw informatie kunt bijwerken.

Heb ik een Professionele Pro-Duo kaart nodig om bij jullie te shoppen?

Als u een haar- en beautyspecalist bent of student in desbetreffend gebied heeft u een professioneel Pro-Duo account nodig. Indien u niet in de professionele branche werkt kan u nog steed bij Pro-Duo shoppen op onze consumenten webshop www.pro-duo-consument.nl

Ik wens niet langer een account te hebben.

Neem a.u.b. Contact op met onze klantendienst via klantendienst.nl@pro-duo.com zij kunnen uw account uit ons systeem verwijderen.

Orders
Ik heb problemen met het plaatsen van mijn order.

Dit kan verschillende redenen hebben:

1 - Controleer of uw factuur- en afleveradressen in Nederland zijn en up-to-date zijn, en of u alle verplichte velden heeft ingevuld.
2 - Controleer of je met een geldige betaalmethode hebt betaald of vraag bij jouw bank of er geen problemen zijn met jouw bankrekening.
3 - Controleer of uw betaalkaart niet is verlopen.
4- Wacht 24u of probeer een andere betaalmethode

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Wacht 10 minuten na het plaatsen van uw bestelling en controleer vervolgens uw map met ongewenste e-mail / spam voor het geval uw e-mailprovider ze naar deze mappen heeft verplaatst. Heeft u nog steeds geen e-mail ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98 die u verder kunnen helpen.

Mijn promo code werkt niet.

Controleer eerst of de promotiecode exact is ingevoerd zoals weergegeven, zonder spaties. U kunt dezelfde promotie geen twee keer gebruiken, als u deze promotiecode eerder heeft gebruikt, kan deze niet opnieuw worden ingewisseld.

We hebben vaak minimale uitgaven en voorwaarden voor onze promoties, zoals alleen voor bepaalde merken of producten, controleer a.u.b. de algemene voorwaarden van uw aanbieding om er zeker van te zijn dat u in aanmerking komt. Cadeaubonnen kunnen alleen in winkels worden gebruikt. Mocht u nog steeds problemen hebben, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98

Hoe kan ik mijn order volgen?

Details over jouw order kan je terugvinden onder "mijn bestellingen" in jouw account. Je zal een track and trace link ontvangen van PostNL dat geactiveerd wordt van zodra PostNL je order van ons ontvangen heeft. Niet thuis tijdens de bezorging? PostNL laat geen papieren briefje meer achter. Via track & trace weet je altijd waar jouw pakket is. Hou ook je e-mail in de gaten.

Wanneer wordt mijn order bezorgd?

Voor meer informatie over leveringstermijnen gelieve onze pagine Bezorging en leveringstijden te raadplegen.

Ik heb mijn order nog niet ontvangen.

Controleer of uw bestelling is verzonden door het gedeelte "Mijn bestellingen" van uw account te bekijken. Als het meer dan 2 dagen geleden is verzonden, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98 zodat we je verder kunnen helpen.
Kunt u ons uw bestelnummer (NT...), e-mailadres, naam en postcode sturen zodat we makkelijk en snel verder kunnen helpen.

Kan ik telefonisch bij de webshop een bestelling plaatsen?

Het spijt ons dat we voor onze online winkel geen telefonische bestellingen kunnen aannemen.
U kunt echter contact opnemen met ons Full Service-team als u een saloneigenaar bent op 040/211.44.​​79 om te zien of u in aanmerking komt voor deze service. Ons full-serviceteam kan bestellingen telefonisch aannemen, maar dit is een service op maat waar niet al onze klanten voor in aanmerking komen.

Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen. Waar kan ik deze vinden?

SUw factuur wordt automatisch per mail naar u verzonden wanneer uw bestelling volledig is en klaar is om ons magazijn te verlaten.
Heeft u uw bestelling al ontvangen maar uw factuur nog niet, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com. Voeg uw ordernummer, postcode en huisnummer toe in uw bericht zodat wij snel uw order/factuur kunnen vinden.

Bezorging
Hoe zal u mijn order bezorgen?

Voor de bezorging van uw pakket werken we samen met PostNL. U kan meer te weten komen over PostNL via https://www.postnl.nl/

Hoe kan ik mijn order volgen?

Details over uw order kan u terugvinden onder "mijn bestellingen" in uw account. U zal een track and trace link ontvangen van PostNL dat geactiveerd wordt van zodra PostNL uw order van ons ontvangen heeft. Niet thuis tijdens de bezorging? PostNL laat geen papieren briefje meer achter. Via track & trace weet je altijd waar jouw pakket is. Hou ook je e-mail in de gaten.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

Wacht 3 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling voordat u contact met ons opneemt om te controleren of uw goederen zijn verzonden. Als in het gedeelte "Mijn bestellingen" van de website uw bestelling wordt weergegeven als verzonden, controleer dan uw map met ongewenste e-mail / spam voor het geval uw e-mailprovider deze naar deze mappen heeft verplaatst. Als je nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98, dan kunnen we je verder helpen.

Mijn bestelling is niet aangekomen.

Alvorens contact met ons op te nemen, controleer eerst of uw bestelling wordt weergegeven als verzonden. Om er zeker van te zijn dat alles in orde is, gaat u naar uw account en klikt u op "Mijn bestellingen". Als uw producten zijn aangegeven als verzonden maar u heeft ze niet ontvangen, volg dan uw pakket op https://www.postnl.nl/ of via de track and trace link die u ontving van PostNL. Als u na 48 uur na de dag van verzending nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op met uw bestelreferentie via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98 en wij zullen u proberen helpen om dit op te lossen.

Mijn bestelling is aangekomen maar is beschadigd.

We doen er alles aan om uw bestelling intact, veilig en op tijd te verzenden ... maar er zijn soms uitzonderingen en daar willen we u graag bij helpen.
Als je pakket beschadigd is aangekomen, maak het dan niet open en weiger levering van de koerier en neem contact op met onze klantenservice.
Als een of meer van de artikelen in uw levering beschadigd zijn, neem dan foto's en neem rechtstreeks contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com om een ​​vervanging of een retourzending te regelen.

Enkele producten ontbreken in mijn geleverd order.

Het kan zijn dat we je meerdere pakketten hebben gestuurd voor je bestelling. Soms is een artikel niet op voorraad en zal het niet bij uw bestelling zitten.

Ons systeem houdt het artikel bij dat u nog bij u geleverd moet worden. We sturen het artikel naar u toe van zodra wij een nieuwe levering hebben ontvangen. Maar neem gerust contact met ons op met uw ordernummer, postcode en huisnummer via klantendienst.nl@pro-duo.com zodat wij u meer informatie kunnen geven.

Ik heb producten ontvangen die ik niet besteld heb.

Af en toe gebeuren er fouten - als u een product ontvangt dat u niet hebt besteld, hoeft u zich geen zorgen te maken, er zijn geen kosten voor in rekening gebracht. Neem contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040/211.44.​​79 om het probleem op te lossen.

Pro-Duo prof kaart
Wat is een Pro-Duo kaart?

Onze professionele Pro-duo kaart wordt exclusief uitgegeven aan haar- en schoonheidsprofessionals en haar- en schoonheidsstudenten.

Houders van de kaart kunnen winkelen aan prijzen gereserveerd voor professionals. U profiteert ook het hele jaar door van exclusieve promoties. We houden je op de hoogte van al onze mooie aanbiedingen en prijzen via ons reguliere magazine.

Hoe kan ik een Pro-Duo kaart ontvangen?

Indien u een professionele Pro-Duo kaart wenst kan u deze aanvragen in de winkel. Breng een bewijs mee van uw professionele status.

Hoe kan ik bij jullie shoppen als ik geen professionele Pro-Duo kaart heb?

Als u niet in de professionele branche werkt van haar en schoonheid, kunt u nog steeds bij Pro-Duo winkelen op onze particuliere site. www.pro-duo-consument.nl

Teruggave
Hoe kan ik een artikel retourneren dat defect is?

Neem contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040/211.44.79 zodat we de garantie kunnen controleren en je aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken en we een vervanging of een terugbetaling voor je kunnen regelen.
Als er artikelen beschadigd zijn, maak dan een foto van de schade.
Indien u de goederen zonder opgave van een reden aan ons wil retourneren, kan u terecht op onze pagina Retourneren en Restitutie.

Hoe kan ik een product retourneren dat niet gewenst is?

Zorg ervoor dat uw retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling wordt verwerkt.
Verpak uw artikelen in hun originele verpakking - en zorg ervoor dat ze niet gebruikt, gewijzigd of gedragen zijn (indien van toepassing). Neem contact op met onze klantenservice op 040/211.44.79 (binnen 14 dagen) om een retourzending en terugbetaling aan te vragen. Stuur je pakket naar ons terug met behulp van het meegeleverde retourlabel.
Er wordt € 7 afgetrokken van de terugbetaling van uw aankoop om de kosten van terugzending naar ons te dekken indien dit gaat over een ongewenst product.
Voor meer info, kan u terecht op onze pagina Retourneren en Restitutie.

Zijn er producten dat ik niet mag retourneren?

Een retourzending wordt alleen in behandeling genomen als deze vergezeld gaat van een ingevuld retourformulier, dat bij de zending wordt meegestuurd.
Uit hygiënisch oogpunt is het niet toegestaan gebruikte opzetkammen, borstels, scharen en elektrische apparaten in te leveren, tenzij de reden van retour een defect is.
De artikelen dienen in originele staat te worden geretourneerd en de verpakking moet onbeschadigd zijn. Voor meer info, kan u terecht op onze pagina Retourneren en Restitutie.

Prijzen en promotie
Mijn promo code werkt niet.

We hebben vaak minimale uitgaven en algemene voorwaarden voor onze promoties. Sommige promoties zijn niet van toepassing op bepaalde merken of producten dus controleer onze algemene voorwaarden voor uw aanbieding om ervoor te zorgen dat u in aanmerking komt.
Mocht u nog steeds problemen hebben, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040/211.44.​​79

Zijn sommige producten uitgesloten voor een bepaalde promotie?

Ja, alle details kan u vinden onder onze algeme voorwaarden.

Zijn de prijzen online hetzelfde als in de winkel?

Ja, wij bieden dezelfde prijzen aan als in de winkel.

Ik ben een full service klant - kan ik online shoppen?

Ja. Als full service klant kan u online, in de winkel of via ons full service team shoppen. Hoewel voor full service klanten onze algemen voorwaarden en prijzen kunnen verschillen.

Winkels
Hoe kan ik uitzoeken of er voorraad is in de winkel waar ik normaal shop?

Op dit moment is deze functie nog niet beschikbaar, maar we hopen deze faciliteit in de toekomst te hebben. U kunt onze winkels telefonisch bereiken om te controleren of een product beschikbaar is www.pro-duo.nl/stores

Kunt u mij de openingstijden van winkels laten weten?

De openingsuren van onze winkels kan u vinden op www.pro-duo.nl/stores

Waar kan ik uw winkellocatie vinden?

Check via www.pro-duo.nl/stores voor uw dichtsbijzijnde winkel.