Profiteer van 10% extra korting op je 1e online bestelling met code: PRO10
1 item toegevoegd je winkelmandje We konden het niet aan je winkelmandje toevoegen, we hebben momenteel maar 1 van dit item in stock
GERESERVEERD VOOR PROFESSIONALS

We weten dat de artikelen die je bestelt soms niet bevallen, of dat je gewoon van gedachten bent veranderd. Ook kan een artikel in sommige gevallen beschadigd aankomen. Wat de reden ook is, je kunt de artikelen aan ons retourneren en ontvangt een volledige terugbetaling. In elk pakket vind je een retouretiket om het retourneren zo gemakkelijk mogelijk te maken en om je tijd te besparen.

Hoe kan ik een product retourneren?

  • Als u een product in één van onze winkels hebt gekocht - retourneer het dan naar de winkel samen met uw aankoopbewijs.
  • Als u een product op onze website hebt gekocht, volg dan de onderstaande instructies. Uw winkel kan geen retourzendingen verwerken voor producten die online zijn aangekocht.
  1. Zorg ervoor dat je de artikelen retour zendt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  2. Verpak de artikelen in hun originele verpakking - en zorg ervoor dat ze niet gebruikt, gewijzigd of gedragen zijn (indien van toepassing).
  3. Neem binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice via +31 40 744 0598 om een retourzending en terugbetaling aan te vragen.
  4. Stuur je pakket naar ons terug, maak hierbij gebruik van het meegeleverde retouretiket.
  5. Als je het product / de producten retourneert omdat je het product niet langer nodig hebt, wordt € 7 afgetrokken van de terugbetaling van je aankoop om de kosten van het retourneren naar ons te dekken. Als je een retournering aanvraagt omdat een product defect of beschadigd is aangekomen, vraag dan zo snel mogelijk advies aan onze klantenservice. Volg alle bovenstaande stappen en vergeet niet het retouretiket op het pakket te plakken. De retourkosten worden in dit geval door ons vergoed.

VERKOOPVOORWAARDEN

De Klant moet het product uiterlijk binnen veertien (14) dagen na de mededeling van zijn beslissing om af te zien van de aankoop aan de Verkoper of aan een door de Verkoper aangewezen persoon retourneren of teruggeven, tenzij de Verkoper aanbiedt om de goederen zelf te komen ophalen.

De kosten voor het retourneren van het product zijn voor rekening van de Klant.

Het product moet geretourneerd worden in zijn oorspronkelijke staat en in zijn originele verpakking.

De Klant die een retour wil verrichten, moet het hiertoe bestemde formulier invullen op onze pagina Hulp en ondersteuning of naar de klantendienst bellen op het nummer+31 40 744 0598 om zijn retournummer te krijgen.

Indien de Klant de retourzending met de transporteur van zijn keuze wenst te organiseren, moet hij het product in een getraceerd pakketje terugsturen (ter verzekering van een bewijs van verzending) naar het volgende adres: PRO-DUO, E-commerce retour dienst, Traktaatweg 1, 9000 Gent, België.

Verder wordt gepreciseerd dat de Verkoper, indien nodig, een vooruitbetaald retouretiket bij het pakket van de Klant kan voegen, zodat de Klant de goederen kan terugsturen in geval van herroeping. In dat geval wordt het bedrag van het vooruitbetaalde retouretiket, dat overeenkomt met de retourkosten, in mindering gebracht van het bedrag dat door de Verkoper aan de Klant wordt terugbetaald.

Bij ontvangst van het door de Klant geretourneerde pakket zal de Verkoper de kwaliteit en kwantiteit van de producten controleren. Bij een eventuele onregelmatigheid zal de Verkoper de Klant hiervan in kennis stellen. Bij afwezigheid van enige onregelmatigheid zal de Verkoper aan de Klant bevestigen dat het pakket is ontvangen en zal hij de terugbetaling doen.

De Klant kan aansprakelijk worden gesteld voor waardeverminderingen van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan het gebruik dat nodig is om de aard en de kenmerken van het product vast te stellen (d.w.z. slechts het product hanteren en inspecteren zoals de Klant dit in een winkel zou mogen doen).