Profiteer van 10% extra korting op je 1e online bestelling met code: PRO10
1 item toegevoegd je winkelmandje We konden het niet aan je winkelmandje toevoegen, we hebben momenteel maar 1 van dit item in stock

Retourneren en restitutie

Retourneren en restitutie

  

Retourneren


Wij hopen dat u tevreden bent met uw recente aankoop, maar begrijpen dat u wel eens een artikel wilt retourneren. Wat de reden ook is, u kunt uw artikelen aan ons retourneren in overeenstemming met ons retourbeleid. 


Ons retourbeleid

Als u een product op onze website hebt gekocht, kunt u een retour aanvragen door onze klantendienst te bellen op het nummer +31 40 744 05 98. Dit moet binnen 30 dagen gebeuren.

Elke levering gaat vergezeld van een retouretiket om het retourneren zo gemakkelijk mogelijk te maken en u tijd te besparen. Verpak uw artikelen in de originele verpakking. De artikelen mogen niet gebruikt, veranderd of gedragen zijn en moeten in perfect verkoopbare staat zijn.

  • U kunt uw artikelen gratis retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. U krijgt het volledige aankoopbedrag terugbetaald via dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt om de oorspronkelijke betaling te verrichten. Als u de volledige bestelling retourneert, worden ook de leverings- en retourkosten terugbetaald. Gebruik bij een retourzending het voorgefrankeerde retouretiket dat in de doos zit. Als u dit retouretiket niet gebruikt, is de retourzending voor uw rekening omdat we de verzendkosten helaas niet kunnen vergoeden.
  • Artikelen die tussen 15 en 30 dagen worden geretourneerd, kunnen worden geruild voor een ander artikel naar keuze van dezelfde waarde. De kosten van het retouretiket van 7 euro worden in mindering gebracht om de kosten van de retourzending te dekken.

Uw winkel kan geen retourzendingen verwerken voor producten die u online hebt gekocht.

 

Producten die u in een van onze winkels hebt gekocht, kunt u binnen 30 dagen samen met uw aankoopbewijs retourneren naar de winkel. We kunnen uw product ruilen of u een tegoedbon aanbieden.

 

Welke producten kunnen niet worden geretourneerd?

Bepaalde producten kunnen niet worden geretourneerd. Dit zijn onder meer de volgende producten:

  • Producten waarvan de verzegeling na levering werd verbroken.
  • Producten die om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunnen worden geretourneerd, zoals cosmetica, haarborstels, haarkammen, haarextensies, haarstukjes, lichaamssieraden, oorbellen, piercinggereedschap, voetbaden, scharen, messen, tondeusemesjes en manicure-/pedicuregereedschap.
  • Producten gemaakt volgens de specificaties van de klant of duidelijk gepersonaliseerde producten.
  • Tegoedbonnen.


Gratis artikelen, als onderdeel van een aanbieding, zijn uitgesloten van het retourbeleid en kunnen niet afzonderlijk worden geretourneerd, tenzij u de hele bestelling retourneert. Als u door het retourneren van bepaalde producten niet meer voldoet aan de voorwaarden om het gratis artikel te ontvangen, moet u het gratis artikel samen met de andere producten retourneren. 

 

Wat als mijn product defect is?

Als u een retour aanvraagt omdat een product defect is, neem dan zo snel mogelijk na vaststelling van het defect contact op met onze klantendienst door te bellen naar +31 40 744 05 98 of te mailen naar klantendienst.nl@pro-duo.com

Wij bieden één jaar commerciële garantie voor defecte producten vanaf de datum van ontvangst van de producten. De commerciële garantie is van toepassing als het defect al bestond op het moment van aankoop en dekt geen defecten veroorzaakt door onjuist gebruik van het product.

Als een product defect blijkt te zijn, behouden wij ons het recht voor om het naar eigen goeddunken te repareren, te vervangen of terug te betalen.

Elke terugbetaling omvat de prijs van het defecte product, eventuele leveringskosten die u hebt betaald en uw redelijke kosten om het product naar ons terug te sturen. Als u meerdere artikelen hebt besteld, kunnen de leveringskosten nog steeds van toepassing zijn en worden ze niet noodzakelijk terugbetaald.

U moet het product samen met het aankoopbewijs laten zien. Maak indien mogelijk foto's van de schade.

Artikelen die u in een winkel hebt gekocht, moeten naar de winkel worden geretourneerd.

Winkels kunnen geen retourzendingen van online aankopen verwerken.


Wat als er problemen zijn met mijn levering?

Als een geleverd artikel beschadigd is, een afwijking vertoont of niet overeenkomt met het bestelde artikel, of als een levering niet volledig is, neem dan binnen twee werkdagen na ontvangst contact op met onze klantendienst door te mailen naar klantendienst.nl@pro-duo.com of ons te bellen op +31 40 744 05 98.