VEELGESTELDE VRAGEN
Om te winkelen op de Pro-Duo-website heb je een professionele
account nodig. U kan zich aanmelden voor een online account door op
de link" Mijn account "
te klikken bovenaan en onderaan elke pagina en we begeleiden je door
het proces. We hebben alleen een bewijs nodig dat je een
professionele kapper, schoonheidsspecialiste of student bent in
desbetreffend gebied.
Als u een professionele klant bent, wordt uw account actief na
validatie van uw bewijs door onze klantenservice.
Je volgt dezelfde stappen om een account aan te maken maar voor je bewijs hebben we een (inschrijvings) formulier nodig waarop je naam en je studiegebied staat.
Als je ons je e-mailadres hebt gegeven om je professionele kaart in
te stellen, dan heb je al een online account bij ons, maar je moet
op de link Mijn wachtwoord opnieuw instellen klikken om je online
wachtwoord in te stellen - dan ben je klaar winkelen!
Als je je e-mailadres niet eerder hebt opgegeven of als je na een
paar minuten geen nieuw wachtwoord hebt ontvangen (controleer je
spam), neem dan contact op met onze klantenservice via
klantendienst.nl@pro-duo.com
of bel ons op 040/744.05.98.
Dan activeren we handmatig uw online account.
Op dezelfde plaats waar u gewoonlijk uw inloggegevens invoert, klikt u op "wachtwoord vergeten" en u kunt het opnieuw instellen.
In "Mijn account" vindt u een sectie genaamd "Mijn gegevens beheren" waar u al uw informatie kunt bijwerken.
Als u een haar- en beautyspecalist bent of student in desbetreffend gebied heeft u een professioneel Pro-Duo account nodig. Indien u niet in de professionele branche werkt kan u nog steed bij Pro-Duo shoppen op onze consumenten webshop www.pro-duo-consument.nl
Neem a.u.b. Contact op met onze klantendienst via klantendienst.nl@pro-duo.com zij kunnen uw account uit ons systeem verwijderen.
Dit kan verschillende redenen hebben:
1 - Controleer of uw factuur- en afleveradressen in Nederland zijn
en up-to-date zijn, en of u alle verplichte velden heeft ingevuld.
2 - Controleer of je met een geldige betaalmethode hebt betaald of
vraag bij jouw bank of er geen problemen zijn met jouw bankrekening.
3 - Controleer of uw betaalkaart niet is verlopen.
4- Wacht 24u of probeer een andere betaalmethode
Wacht 10 minuten na het plaatsen van uw bestelling en controleer vervolgens uw map met ongewenste e-mail / spam voor het geval uw e-mailprovider ze naar deze mappen heeft verplaatst. Heeft u nog steeds geen e-mail ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98 die u verder kunnen helpen.
Controleer eerst of de promotiecode exact is ingevoerd zoals
weergegeven, zonder spaties. U kunt dezelfde promotie geen twee keer
gebruiken, als u deze promotiecode eerder heeft gebruikt, kan deze
niet opnieuw worden ingewisseld.
We hebben vaak minimale uitgaven en voorwaarden voor onze promoties,
zoals alleen voor bepaalde merken of producten, controleer a.u.b. de
algemene voorwaarden van uw aanbieding om er zeker van te zijn dat u
in aanmerking komt. Cadeaubonnen kunnen alleen in winkels worden
gebruikt. Mocht u nog steeds problemen hebben, neem dan contact met
ons op via
klantendienst.nl@pro-duo.com
of bel ons op 040 / 744.05.98
Details over jouw order kan je terugvinden onder "mijn bestellingen" in jouw account. Je zal een track and trace link ontvangen van PostNL dat geactiveerd wordt van zodra PostNL je order van ons ontvangen heeft. Niet thuis tijdens de bezorging? PostNL laat geen papieren briefje meer achter. Via track & trace weet je altijd waar jouw pakket is. Hou ook je e-mail in de gaten.
Voor meer informatie over leveringstermijnen gelieve onze pagine Bezorging en leveringstijden te raadplegen.
Controleer of uw bestelling is verzonden door het gedeelte "Mijn
bestellingen" van uw account te bekijken. Als het meer dan 2 dagen
geleden is verzonden, neem dan contact met ons op via
klantendienst.nl@pro-duo.com
of bel ons op 040 / 744.05.98 zodat we
je verder kunnen helpen.
Kunt u ons uw bestelnummer (NT...), e-mailadres, naam en postcode
sturen zodat we makkelijk en snel verder kunnen helpen.
Het spijt ons dat we voor onze online winkel geen telefonische
bestellingen kunnen aannemen.
U kunt echter contact opnemen met ons Full Service-team als u een
saloneigenaar bent op
040/211.44.79 om te zien of u in
aanmerking komt voor deze service. Ons full-serviceteam kan
bestellingen telefonisch aannemen, maar dit is een service op maat
waar niet al onze klanten voor in aanmerking komen.
SUw factuur wordt automatisch per mail naar u verzonden wanneer uw
bestelling volledig is en klaar is om ons magazijn te verlaten.
Heeft u uw bestelling al ontvangen maar uw factuur nog niet, neem
dan contact met ons op via
klantendienst.nl@pro-duo.com. Voeg uw ordernummer, postcode en huisnummer toe in uw bericht
zodat wij snel uw order/factuur kunnen vinden.
Houd er rekening mee dat sommige producten die u bij Pro-Duo aanschaft stoffen kunnen bevatten die zijn geclassificeerd als explosieve precursoren volgens de Regeling betreffende de controle op explosieve precursoren en vergiften 2023. Zoals u weet, zijn de producten zelf niet explosief en kunnen zij veilig worden gebruikt zonder aanvullende beperkingen. Wij zijn verplicht u te informeren dat bepaalde producten die u aanschaft stoffen kunnen bevatten met meer dan 1% waterstofperoxide of aceton, die theoretisch zouden kunnen worden gebruikt als precursoren bij de vervaardiging van explosieven. Wij herinneren u aan uw verplichtingen krachtens Artikel (2) van deze Regeling om passende, redelijke en evenredige procedures in te voeren om verdachte transacties te detecteren, aangepast aan de specifieke omgeving waarin u “gereguleerde explosieve precursoren” ter beschikking stelt, alsmede aan alle andere verplichtingen die voortvloeien uit deze wetgeving. Voor vragen kunt u contact opnemen met: klantendienst.nl@pro-duo.com
Voor de bezorging van uw pakket werken we samen met PostNL. U kan meer te weten komen over PostNL via https://www.postnl.nl/
Details over uw order kan u terugvinden onder "mijn bestellingen" in uw account. U zal een track and trace link ontvangen van PostNL dat geactiveerd wordt van zodra PostNL uw order van ons ontvangen heeft. Niet thuis tijdens de bezorging? PostNL laat geen papieren briefje meer achter. Via track & trace weet je altijd waar jouw pakket is. Hou ook je e-mail in de gaten.
Wacht 3 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling voordat u contact met ons opneemt om te controleren of uw goederen zijn verzonden. Als in het gedeelte "Mijn bestellingen" van de website uw bestelling wordt weergegeven als verzonden, controleer dan uw map met ongewenste e-mail / spam voor het geval uw e-mailprovider deze naar deze mappen heeft verplaatst. Als je nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98, dan kunnen we je verder helpen.
Alvorens contact met ons op te nemen, controleer eerst of uw bestelling wordt weergegeven als verzonden. Om er zeker van te zijn dat alles in orde is, gaat u naar uw account en klikt u op "Mijn bestellingen". Als uw producten zijn aangegeven als verzonden maar u heeft ze niet ontvangen, volg dan uw pakket op https://www.postnl.nl/ of via de track and trace link die u ontving van PostNL. Als u na 48 uur na de dag van verzending nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op met uw bestelreferentie via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040 / 744.05.98 en wij zullen u proberen helpen om dit op te lossen.
We doen er alles aan om uw bestelling intact, veilig en op tijd te
verzenden ... maar er zijn soms uitzonderingen en daar willen we u
graag bij helpen.
Als je pakket beschadigd is aangekomen, maak het dan niet open en
weiger levering van de koerier en neem contact op met onze
klantenservice.
Als een of meer van de artikelen in uw
levering beschadigd zijn, neem dan foto's en neem rechtstreeks
contact met ons op via
klantendienst.nl@pro-duo.com
om een vervanging of een retourzending te regelen.
Het kan zijn dat we je meerdere pakketten hebben gestuurd voor je
bestelling. Soms is een artikel niet op voorraad en zal het niet bij
uw bestelling zitten.
Ons systeem houdt het artikel bij dat u nog bij u geleverd moet
worden. We sturen het artikel naar u toe van zodra wij een nieuwe
levering hebben ontvangen. Maar neem gerust contact met ons op met
uw ordernummer, postcode en huisnummer via
klantendienst.nl@pro-duo.com
zodat wij u meer informatie kunnen geven.
Af en toe gebeuren er fouten - als u een product ontvangt dat u niet hebt besteld, hoeft u zich geen zorgen te maken, er zijn geen kosten voor in rekening gebracht. Neem contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op 040/211.44.79 om het probleem op te lossen.
Onze professionele Pro-duo kaart wordt exclusief uitgegeven aan haar-
en schoonheidsprofessionals en haar- en schoonheidsstudenten.
Houders van de kaart kunnen winkelen aan prijzen gereserveerd
voor professionals. U profiteert ook het hele jaar door van exclusieve
promoties. We houden je op de hoogte van al onze mooie aanbiedingen en
prijzen via ons reguliere magazine.
Indien u een professionele Pro-Duo kaart wenst kan u deze aanvragen in de winkel. Breng een bewijs mee van uw professionele status.
Als u niet in de professionele branche werkt van haar en schoonheid, kunt u nog steeds bij Pro-Duo winkelen op onze particuliere site. www.pro-duo-consument.nl
Neem contact op met onze klantenservice via
klantendienst.nl@pro-duo.com
of bel ons op 040/211.44.79 zodat we de
garantie kunnen controleren en je aanvraag zo snel mogelijk kunnen
verwerken en we een vervanging of een terugbetaling voor je kunnen
regelen.
Als er artikelen beschadigd zijn, maak dan een foto van de schade.
Indien u de goederen zonder opgave van een reden aan ons wil
retourneren, kan u terecht op onze pagina
Retourneren en Restitutie.
Zorg ervoor dat uw retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van uw
bestelling wordt verwerkt.
Verpak uw artikelen in hun originele verpakking - en zorg ervoor dat
ze niet gebruikt, gewijzigd of gedragen zijn (indien van toepassing).
Neem contact op met onze klantenservice op
040/211.44.79 (binnen 14 dagen) om een
retourzending en terugbetaling aan te vragen. Stuur je pakket naar ons
terug met behulp van het meegeleverde retourlabel.
Er wordt € 7 afgetrokken van de terugbetaling van uw aankoop om de
kosten van terugzending naar ons te dekken indien dit gaat over een
ongewenst product.
Voor meer info, kan u terecht op onze pagina
Retourneren en Restitutie.
Een retourzending wordt alleen in behandeling genomen als deze
vergezeld gaat van een ingevuld retourformulier, dat bij de zending
wordt meegestuurd.
Uit hygiënisch oogpunt is het niet toegestaan gebruikte opzetkammen,
borstels, scharen en elektrische apparaten in te leveren, tenzij de
reden van retour een defect is.
De artikelen dienen in originele staat te worden geretourneerd en de
verpakking moet onbeschadigd zijn. Voor meer info, kan u terecht op
onze pagina
Retourneren en Restitutie.
We hebben vaak minimale uitgaven en algemene voorwaarden voor onze
promoties. Sommige promoties zijn niet van toepassing op bepaalde
merken of producten dus controleer onze algemene voorwaarden voor uw
aanbieding om ervoor te zorgen dat u in aanmerking komt.
Mocht
u nog steeds problemen hebben, neem dan contact met ons op via
klantendienst.nl@pro-duo.com
of bel ons op 040/211.44.79
Ja, alle details kan u vinden onder onze algeme voorwaarden.
Ja, wij bieden dezelfde prijzen aan als in de winkel.
Ja. Als full service klant kan u online, in de winkel of via ons full service team shoppen. Hoewel voor full service klanten onze algemen voorwaarden en prijzen kunnen verschillen.
Op dit moment is deze functie nog niet beschikbaar, maar we hopen deze faciliteit in de toekomst te hebben. U kunt onze winkels telefonisch bereiken om te controleren of een product beschikbaar is www.pro-duo.nl/stores
De openingsuren van onze winkels kan u vinden op www.pro-duo.nl/stores
Check via www.pro-duo.nl/stores voor uw dichtsbijzijnde winkel.