Ontdek onze complete OLAPLEX lijn voor zichtbaar gezonder haar!
1 item toegevoegd je winkelmandje We konden het niet aan je winkelmandje toevoegen, we hebben momenteel maar 1 van dit item in stock
GERESERVEERD VOOR PROFESSIONALS

Je account

1. Hoe creëer ik een account?

Om te winkelen op Pro-Duo.nl heb je een professioneel account nodig. Je kunt je aanmelden voor een online account door op de link "Mijn account" onderaan elke pagina van de website te klikken waarna wij je door het proces begeleiden. Als je nog niet als professional bij ons geregistreerd bent, kun je dit aangeven tijdens de aanmelding. We hebben alleen het bewijs nodig dat je een professionele kapper, schoonheidsspecialist of student bent.

2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten - wat moet ik doen?

Op dezelfde plaats waar je gewoonlijk je inloggegevens invoert, klik je op "wachtwoord vergeten", waarna je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.

3. Ik heb al een Pro-Duo klantenkaart

Als ik al bekend ben als klant bij de Pro-Duo winkels, moet ik dan nog steeds een online account aanmaken? Als je e-mailadres al bij ons bekend is, dan heb je al een online account bij ons, en hoef je alleen maar op de link “mijn wachtwoord opnieuw instellen” te klikken om je online wachtwoord voor het eerst in te stellen - en je bent klaar om te shoppen! Als je al klant bent maar je e-mailadres niet bij ons bekend is, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op +31 40 744 0598 om je online account te activeren.

4. Hoe werk ik mijn persoonlijke gegevens bij?

In het gedeelte "Mijn account" vind je een onderdeel met de naam "Mijn gegevens beheren" waarin je je gegevens kunt wijzigen.

5. Heb ik een Pro-Duo account nodig om bij jullie te shoppen?

Als je een Hair & Beauty professional of een Hair & Beauty student bent, heb je een professioneel Pro-Duo account nodig. Als je niet in de professionele branche werkzaam bent, kunt je ook online shoppen bij Pro-Duo, op onze webshop voor consumenten www.pro-duo-consument.nl

6. Ik wil mijn account verwijderen

Neem contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com en ons team kan uw account uit onze systemen verwijderen.

Bestellingen

1. Ik heb problemen gehad bij het plaatsen van mijn bestelling

Dit kan een aantal redenen hebben. Check of je factuur- en afleveradressen in Nederland zijn en up-to-date zijn, en of je alle verplichte velden hebt ingevuld. Controleer of je met een geldige betaalmethode betaald hebt of check bij je bank of er geen problemen zijn met je bankrekening. Controleer ook of je betaalkaart niet is verlopen. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op +31 40 744 0598, zodat we je verder kunnen helpen.

2. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Wacht 10 minuten na het plaatsen van je bestelling en controleer vervolgens de map met ongewenste e-mail / spam voor het geval je e-mailprovider de e-mail naar deze mappen heeft verplaatst. Als je nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op +31 40 744 0598, zodat we je verder kunnen helpen.

3. Mijn tegoedboncode werkt niet

Controleer eerst of de promotiecode exact is ingevoerd zoals weergegeven, zonder spaties. Je kunt dezelfde promotie niet twee keer gebruiken, als je deze promotiecode eerder hebt gebruikt kan deze niet worden ingewisseld. We hebben vaak minimale uitgaven en voorwaarden voor onze promoties, zoals alleen uitgaven voor bepaalde merken of producten, dus controleer de algemene voorwaarden voor de aanbieding om er zeker van te zijn dat je in aanmerking komt. Mocht je nog steeds problemen hebben, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op +31 40 744 0598

4. Hoe volg ik mijn bestelling?

Details van je bestelling worden weergegeven in het gedeelte "Mijn account" van de website. Wij zullen ook…

5. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen verlaten ons magazijn binnen 2 dagen na ontvangst van je bestelling, waarna wij je pakket overdragen aan onze bezorgdienst PostNL. Zij leveren normaal gesproken de dag na ontvangst van het pakket.

6. Mijn bestelling is niet aangekomen

Controleer of je bestelling is verzonden in het gedeelte "Mijn bestellingen" van je account. Als het meer dan 2 dagen geleden is verzonden, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op +31 40 744 0598 zodat we je verder kunnen helpen.

7. Kan ik een bestelling plaatsen via de telefoon?

Het spijt ons dat we geen telefonische bestellingen kunnen aannemen voor onze online winkel. Wanneer je eigenaar bent van een grote salon kun je ook contact opnemen met ons Full Service-team op +31 40 744 0598 om te zien of je in aanmerking komt voor deze service. Ons Full Service-team kan bestellingen telefonisch aannemen, maar dit is een service op maat waar niet al onze klanten voor in aanmerking komen.

Levering

1. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij maken gebruik van PostNL voor onze leveringen. Je kunt er hier meer over lezen https://www.postnl.nl/

2. Hoe volg ik mijn bestelling?

Details van je bestelling worden weergegeven in het gedeelte "Mijn account" van de website. Wij zullen ook…

3. Ik heb geen bevestigingsmail voor verzending ontvangen.

Wacht 3 dagen na het plaatsen van je bestelling voordat je contact met ons opneemt om te controleren of je producten zijn verzonden. Als in het gedeelte "Mijn bestellingen" van de website je bestelling wordt weergegeven als verzonden, controleer dan je map met ongewenste e-mail / spam voor het geval je e-mailprovider de e-mail naar deze mappen heeft verplaatst. Als je nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op +31 40 744 0598, zodat we je verder kunnen helpen.

4. Mijn levering is niet aangekomen

Ten eerste: controleer of je bestelling wordt weergegeven als verzonden. Om er zeker van te zijn dat alles in orde is, ga je naar je account en klik je op "Mijn bestellingen". Als je producten zijn aangegeven als verzonden maar je hebt ze niet ontvangen, volg dan je pakket op https://www.postnl.nl/. Als je na 48 uur na de dag van verzending nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op met je bestelreferentie en wij zullen je helpen om dit op te lossen

5. Mijn bestelling is aangekomen en is beschadigd

We doen er alles aan om je bestelling intact, veilig en op tijd te verzenden ... maar er zijn soms uitzonderingen en daar willen we je graag bij helpen. Als je pakket beschadigd is aangekomen, maak het dan niet open en weiger levering door de koerier en neem contact op met onze klantenservice. Als een of meer van de artikelen in je levering beschadigd zijn, neem dan foto's en neem rechtstreeks contact met ons op om een vervanging of een retourzending te regelen.

6. Sommige items ontbraken bij mijn levering

Het is mogelijk dat we je meerdere pakketten hebben gestuurd voor je bestelling, maar neem contact met ons op voor meer informatie en we kunnen je helpen.

7. Er zijn enkele items geleverd die ik niet heb besteld

Af en toe worden er fouten gemaakt - als je een product ontvangt dat je niet hebt besteld, hoef je je geen zorgen te maken, er worden geen kosten voor in rekening gebracht. Neem contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op +31 40 744 0598 om het op te lossen.

Pro-Duo klantenkaart

1. Wat is een professionele Pro-Duo kaart?

Onze Pro-Duo kaart is exclusief bestemd voor Hair & Beauty professionals en studenten. Houders van de kaart kunnen winkelen tegen groothandelsprijzen, uitsluitend gereserveerd voor professionals. JE profiteert ook het hele jaar door van exclusieve promoties. We houden je op de hoogte van al onze mooie aanbiedingen en prijzen via ons reguliere magazine.

2. Hoe vraag ik een professionele Pro-Duo-kaart aan?

Je kunt deze in de winkel of online aanvragen. Breng een bewijs van je professionele status mee om je te registreren, of maak online een Pro-Duo account aan.

3. Hoe kan ik winkelen als ik niet in aanmerking kom voor een professionele Pro-Duo-kaart?

Als je niet in de professionele branche werkzaam bent, kunt je ook winkelen bij Pro-Duo, op onze webshop voor consumenten www.pro-duo-consument.nl

Retouren

1. Hoe kan ik een artikel retourneren dat defect is?

Neem contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op +31 40 744 0598 zodat we de garantie kunnen controleren en je aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken en een vervanging of een terugbetaling voor je kunnen regelen.

2. Hoe kan ik een artikel retourneren dat ik niet wil houden?

Zorg ervoor dat je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling wordt verwerkt. Verpak je artikelen in hun originele verpakking - en zorg ervoor dat ze niet gebruikt, gewijzigd of gedragen zijn (indien van toepassing). Neem contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op +31 40 744 0598 (binnen 14 dagen) om een retour en terugbetaling aan te vragen. Stuur je pakket naar ons terug met behulp van het meegeleverde retouretiket. Er wordt € 7 afgetrokken van de terugbetaling van je aankoop om de kosten van terugzending naar ons te dekken.

Zorg ervoor dat de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling wordt verwerkt. Verpak je artikelen in hun originele verpakking - en zorg ervoor dat ze niet gebruikt, gewijzigd of gedragen zijn (indien van toepassing). Neem contact op met onze klantenservice via klantendienst.nl@pro-duo.com of telefonisch via +31 40 744 0598 (binnen 14 dagen) om een retourzending en terugbetaling aan te vragen. Stuur je pakket naar ons terug met behulp van het meegeleverde retouretiket. Er wordt € 7 afgetrokken van de terugbetaling van je aankoop om de kosten van terugzending naar ons te dekken.

3. Zijn er artikelen die ik niet kan retourneren?

Voor defecten aan elektrische apparaten geldt een garantietermijn van 1 jaar. Een retourzending wordt alleen in behandeling genomen als deze vergezeld gaat van een ingevuld retourformulier, dat bij de zending wordt meegestuurd. Uit hygiënisch oogpunt is het niet toegestaan gebruikte hair extensions, kammen, borstels, scharen en elektrische apparaten te retourneren, tenzij de reden van retour een defect is. De artikelen dienen in originele staat te worden geretourneerd en de verpakking dient onbeschadigd te zijn.

Prijzen en aanbiedingen

1. Mijn promotie werkt niet

We hebben vaak minimale bestelbedragen en speciale voorwaarden voor onze promoties, zoals alleen geldig voor bepaalde merken of producten, dus controleer de algemene voorwaarden voor je aanbieding om er zeker van te zijn dat je in aanmerking komt. Mocht je nog steeds problemen hebben, neem dan contact met ons op via klantendienst.nl@pro-duo.com of bel ons op +31 40 744 0598

2. Zijn sommige producten uitgesloten van aanbiedingen?

Ja, de volledige details hiervan zijn te vinden in onze Algemene voorwaarden

3. Zijn de prijzen online hetzelfde als in de winkel?

Ja, we bieden online dezelfde geweldige prijzen en aanbiedingen als onze winkels.

4. Ik ben een Full Service klant - kan ik hier winkelen?

Ja, u kunt bij ons online, in de winkel of via uw Full Service-team inkopen, maar de voorwaarden en prijzen kunnen variëren.

Winkels

1. Hoe weet of er voorraad is in mijn lokale winkel?

Op dit moment zijn onze winkelvoorraden nog niet beschikbaar op de website te laten zien, maar we hopen deze faciliteit in de toekomst te kunnen bieden. In de tussentijd kun je onze winkels telefonisch bereiken om te controleren of een product beschikbaar is https://www.pro-duo.nl/winkels

2. Wanneer is mijn lokale winkel open?

Openingstijden van onze winkels vind je op https://www.pro-duo.nl/winkels

3. Is er een winkel bij mij in de buurt?

We hebben 30 winkels door heel Nederland. Kijk hier https://www.pro-duo.nl/winkels voor de dichtstbijzijnde winkel bij jou in de buurt.